Enma Ai

Enma Ai
we help enma ai to deliver your vengence

Monday, August 23, 2010

pa aba tokrang tek?

ceh. ya bena upa ndak kalak mok nulis tok. aku nangga tang mati jak blog kita tok ey. ne tuju orang nok rajin ngupdate ya? aku dah xda idea gik dah mok nulis apa. bekarat otak ku tek. ne ndak abis dah idea aku make entam mok molah test lab ku tek. anok word ya ampun la sikit tek, skalik part excel. tuweeeewww. nang suka la lecerer ku maca ya lak. bukan senang mok ngentam ow. mok pake skill juak ey. nsb la aku tok byk skill part ngentam. so blh la aku molah2 cool jak time orang nanyak pasal test ya tek.

bha. dah la. xda mainpoint alu jak oh? bukan ya bena nya point aku nak nulis tok. ya baruk intro nya. aku nak nulis sal kita la. GBS sejati. pa cita tokrang? dara udah kita oh? x asa gya ka? aten udah pande make handbag udah nektok. ya bena bunyi nya nak nganok org brhandbag dlk. kedak org tua la. ngada la. ish. macam mcam jak. ya dolok. x tokrang nangga aten kinek. handbag nya kalah handbag aku oii! dah la zebghaaa! "mejin tokrang aku klaka dak bunyi mak aku".

ya kinek, cuba mun dolok oh? lain da pesen kita. tp bibi x la. nang dr dolok bibi pun pesen gya. pakei skirt, handbag suma ya, sama jak ngan tiqah. mun dolok asal weekend jak nang paxen ya la tuju. sampe mok nangis bha mun sadau madah cancel bermalam ka outing ka. sebab mok kua paxen jak ya. pa kenan ka kita dolok oh? ingat ku mak aku nganta kitakorg balit. dah la skali nganta ya bukan nya sorang duak orang. mok mok penoh tebukak balit pintu keta ya kenak kita. ya juak nganta tokrang nok d ujung miri ya. dari paxen ke Piasau (umah bibi), kakya g flat polis (umah sapa? bapak ema la!), lekak balit dari nganta ema, anta gik pegi ocean park (umah cikgu betty. mamak sapa? mamak aten.), kakya mlintas umah aku. lintas jak ya. belom balit gik sebab ada gik nok tertinggal. sapa gik? umah afa la nok jaoh mok mati rah bakam ya. mun siang xpa juak nganta. mun malam, eee, nang ku bukak cd yasin sepanjang otw. tp aku stakat tok xpenah gik nganta awyn ngan shane g umah nya. gila ka mok nganta awyn, mati ku kenak tempeleng pegawai pelajaran lak. mun shane boh jak, g oversea dolok baruk la sampe umah nya. so sapa sapa nok xtauk miri ya, tokrang google jak, tauk terus tokrang gne aku merantau sigek miri nganta geng geng ku balit ke pangkuan mak bapak cdak ngan selamat. fyi, umah aku d desa viana, jalan bakam. mok detail gik?

kesimpulannya, betambah indu ku ngan tokrang aee. kinek suma dah ngembak haluan masing masing. ema ngan afa rah UiTM Kuching. bibi nun d UiTM Mukah. shane pun d Kuching nun juak rah UNIMAS. awyn rah KML. tyqah jaoh pelanting rah UiTM Melaka. mek duak aten? UiTM PUNCAK ALAM nok scary isolated tempat altantuya kenak bom. ne ndak mek duak aten tok x tahan mok stay rah ctok. pa ndak ka jadi mun kita dah besa lak oh? hmmm. dah la. cukup nak lapan nama ku sebut? ngan aku skalik la. mok tauk sapa aku kah? mesti madah aku kacak la tapi. jeng jeng jeng~

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


acak mek oh? tak ada? neda?

1 comment:

  1. bes wak blog tk. gus2. bruk bc. ey. ku sokong korg. xda org dpt ganti gbs. p perempuan form 1 cya dh pande nak mola geng bha. ish2. sakit mata memandang. dhla kuat kayi. mn byk mla hal tek xpala. haha.

    ReplyDelete